dag 8 t/m 13 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu dag 8 t/m 13 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu

dag 8 t/m 13

Door: jacquelineverweij

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

21 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hoi allemaal,

Vandaag zijn we in Port Elizabeth aangekomen.
De afgelopen dagen hebben we veel in de bus gezeten. Gisteren zelfs 12 uur! (dat is langer dan dat de vliegreis hierheen is haha).

In St Lucia hebben we een night drive gedaan. We hebben heel veel Nijlpaarden gezien. helaas begon het toen keihard te regenen. Dat was wel jammer.

De volgende dag zijn we naar een Zulu dorp geweest. Erg gaaf om te zien al die hutjes en de dansen. Alleenn......Overleed mijn SDkaartje.. Deed helemaal niks meer. Gelukkig had ik nog een kaartje bij me. Hopen dat ik in Nederland wel bij mijn foto's kan. (anders is het een klein fotoboek :P)

Vandaag gaan we lekker een dagje niks doen. De keuze was om nog een keer naar een township te gaan en daar te eten, maar we hoorde dat dit hetzelfde is als SOWETO. Dus hebben wij gekozen om in port elizabeth te blijven.

Morgen gaan we naar ADDO elephant park. Echt vet! en maandag gaat Jeroen van een 260 meter hoge brug Bungee jumpen.. hahah. die fotos volgen :P.

Deze dagen vervolgen we onze reis naar Kaapstad.

Tot schrijfs..

Liefs Jeroen en Jacqueline

  • 21 Juli 2012 - 18:43

    Annelies:

    Lieve Jacqueline en Jeroen,

    Zo blij dat jullie deze geweldige reis aan het maken zijn, wat een prachtig land he. Stiekum zal ik even kijken of er banen zijn en huizen hahahaha :P. In de tijd toen ik in Afrika woonde was er toch heel erg discriminatie, aparte scholen, bussen enz. hoe is dat er nu? Hebben jullie daar iets van gezien? Nog 10 dagen reizen en indrukken, ik kijk alweer naar jullie volgende verslag uit, en ben heel erg benieuwd naar jullie foto's. Dikke kussssssssssssss en heel veel liefs, Mama xxxxxx

  • 21 Juli 2012 - 19:50

    Marjolein:

    Zo gaaf! Al die belevenissen enzo.....Wel zwaar balen van die SD kaart.....Hopen dat hij op wonderbaarlijke wijze in Nederland het weer wil doen.

    Uhm....broertje: zorg je er wel ff voor dat dat bungee touw goed vast zit?? ;) succes!

    Knuffies uit het (gelukkig) weer wat zonnigere Nederland!

    Marjolein

  • 21 Juli 2012 - 23:44

    Lied:

    Klinkt weer super!! En hebben jullie nog iets mee gekregen van de verjaardag van Nelson Mandela? Die was vandaag toch? Als ik het goed heb ^^?

  • 22 Juli 2012 - 15:08

    Nienke:

    Hey Jacqueline en Jeroen,

    Wat leuk zeg die verhalen over jullie reis! Zo te merken hebben jullie het erg naar jullie zin en dat geloof ik best! Ben wel jaloers hoor! Ik zou ook graag zo'n reis willen maken.
    Echt vet Jeroen, dat je van een hoge brug gaat bungee jumpen! Veel succes en vooral veel plezier!

    Wel leuk en interessant om te zien hoe hun leven daar in hutten etc.

    Ik wens jullie nog een hele fijne reis toe! En geniet ervan!

    Groetjes Nienke

  • 22 Juli 2012 - 18:41

    Marike:

    succes met jumpen Jeroen.....geniet nog van jullie laatste week, ik ben heel benieuwd naar de foto's.
    liefs vanuit een zonnig en deze komende week zomers Haarlem.

  • 24 Juli 2012 - 10:23

    Jacqueline:

    Jeroen heeft het overleefd. Was heel gaaf!

    Hier gaat het allemaal goed. Ben nu even op mijn telefoon aan het internetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

2015 wordt mijn jaar! op 9 juli 2015 reis ik alleen (maar wel in een groepsreis) af naar Vietnam voor 21 dagen. Bij terugkomst verhuis ik naar het mooie Haarlem. Via mijn waarbenjij.nu ga ik jullie meenemen op mijn reis door dit mooie land in Azië. to be conitued.....

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 14954

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 02 Augustus 2016

China

09 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Vietnam

15 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Maleisië

09 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zuid-Afrika

29 April 2010 - 04 Mei 2010

Ravensbruck 2010

Landen bezocht: