bijnaa..... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu bijnaa..... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu

bijnaa.....

Door: jacquelineverweij

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

08 Juli 2012 | Nederland, Bennebroek

Eindelijk is het zo ver: mijn koffer is gepakt, mijn handbagage ook, camera opgeladen en klaar voor gebruik. Kortom morgen in de dag daar: Ik vertrek samen met Jeroen naar Zuid-Afrika.

Onze reis begint morgen om 6:45 op schiphol, koffers inleveren ed. Om 10:20 gaan we de lucht in en verwachten we om 21:10 te landen in Johannesburg. (geen tijdsverschil)

Vanuit daar gaan we naar ons eerste resort: Misty Hills country hotel.hier verblijven we tot 11 juli. 10 juli gaan we naar Pretoria. Ik hoop tegen die tijd ergens internet te hebben gevonden.

Ik heb er heel erg veel zin in:D.

Houdt deze waar ben jij in de gaten voor mijn reisavonturen in Zuid Afrika..

Volgende bericht komt daar ook vandaan :D

  • 08 Juli 2012 - 18:45

    Marjolein:

    Jeeeeej......WOEHOE!!!!! Heeeeel erg veel plezier. Geniet ervan en ben ontzettend benieuwd naar alle spannende, leuke en boeiende verhalen en foto's die op je waarbenjij komen te staan en als jullie terug zijn.

  • 09 Juli 2012 - 05:04

    Annelies:

    Lieve Jacqueline,

    Eindelijk is het zover, de reis naar het prachtige Zuid-Afrika waar je zolang naar uit hebt gekeken! Het zal vast onvergetelijk worden gezien de indrukwekkende lijst van excursies en vooral het prachtige landschap van Johannesburg naar Kaapstad. Geniet ervan lieve schat, een hele dikke kussssss en ook een dikke knuffel voor je reisgenoot Jeroen. Love you, ik ga je missen veel liefs, Mama xxx

  • 09 Juli 2012 - 08:28

    Eline:

    Hee wereldreizigers!!!!

    Als het goed is zitten jullie nu lekker in het vliegtuig. Dit gaat een reis worden die jullie nooit meer zullen vergeten!

    Heel veel plezier!!!

    Dikke kus,

    Pien

  • 09 Juli 2012 - 12:11

    Henny Van Der Post:

    Hoi Jacqueline, ik was net te laat om je veel plezier te wensen, je was al weg.Bij deze dus alsnog, heel veel plezier, geniet er maar lekker van.
    Liefs Henny

  • 15 Juli 2012 - 16:19

    Oma:

    lieve jacqueline wat leuk om je even te horen uit afrika; en dat je het zo naar je zin heb.het is wel de reis van je leven,geniet er nog maar lekker van want het bis zo weer voorbij liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

2015 wordt mijn jaar! op 9 juli 2015 reis ik alleen (maar wel in een groepsreis) af naar Vietnam voor 21 dagen. Bij terugkomst verhuis ik naar het mooie Haarlem. Via mijn waarbenjij.nu ga ik jullie meenemen op mijn reis door dit mooie land in Azië. to be conitued.....

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 14946

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 02 Augustus 2016

China

09 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Vietnam

15 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Maleisië

09 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zuid-Afrika

29 April 2010 - 04 Mei 2010

Ravensbruck 2010

Landen bezocht: