Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

22 Juli 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Selamat Malam Allemaal!
Vandaag was onze laatste dag in Kuala Lumpur. Wat een gave stad!
De dag na aankomst hebben we in de ochtend een citytour gedaan door Kuala Lumpur. Hierbij hebben we een bezoek gebracht aan de nationale moskee, de Petronas twintowers, het onafhankelijkheidsplein het paleis van de koning en de bato caves (tempel van hindoeisten). De dag begon al hilarisch met het verkleden in de moskee. Jeroen en ik moesten beide een jurk aan omdat je bedekt de moskee in moet. Daarna moest ik ook nog een hoofddoek op. Erg gelachen natuurlijk.
Het was erg heet tijdens de tour.
Na de tour hebben we 2 uur even vrij. Dus hebben we meteen een duik in het zwembad genomen.
In de middag hadden we een excursie naar aapjes en vuurvliegjes. De aapjes waren heel tam met zachte pootjes. Als je je arm omhoog hield met wat fruit of groente erin, komen ze op je en gingen ze het opeten op je schouder. Erg schattig en leuk!. de vuurvliegjes was iets minder leuk, maar we hebben ze wel gezien.

De volgende dag hebben we zelf rond gelopen door de stad met 4 andere reisgenoten. het was heel erg gezellig en leuk. Jeroen is in een indoor achtbaan geweest bij bintang time square.Ook hebben we de twintowers by night gezien.

morgen vertrekken we richting Cameron Highlands waar we de theeplantages gaan bezoeken.
dus het wordt tijd om lekker te gaan slapen.

Veel liefs,
Jacqueline en jeroen

• 22 Juli 2013 - 16:55

Albert:

Leuke foto's hebben jullie gemaakt. Zal wel warm geweest zijn ingepakt de moskee in. Ben benieuwd naar het volgende reisverslag.
    groetjes,

xxx Dad

• 22 Juli 2013 - 17:12

Annelies:

lieve Jacqueline en Jeroen,

Was gister echt superleuk om te skypen haha, wat een techniek he! Heb vandaag even gekeken naar Cameron Highland, zooo, dat ziet er ook top uit dus ben benieuwd ;-)

Goeie reis morgen en knufffffffff van moeke ;-) xxxx

• 22 Juli 2013 - 20:55

Gert:

Leuk verslag; leuke apen... :-)
    Ben heel ben iedere keer benieuwd naar het vervolg... theeplantages? Denk om de slangen!
    Jullie hebben het daar buiten lekker warm... hier was het ruime boven 30 graden en het nationale hiiteplan is van stal gehaald! We krijgen hier natuurlijk wel onweer en misschien hagel...

Die foto's zijn ook wel prachtig; ben al benieuwd naar de rest.

Groeten,
    Gert en Marike

• 23 Juli 2013 - 02:13

Lidewij:

Wouw! Klinkt weer super allemaal! En ook doe foto's zijn geweldig! En eerlijk jacq, die hoofdoek staat je niet verkeerd!
    Veel plezier bij de theeplantages! Ben benieuwd of er stiekem ook nog andere dingen tussen staan ;)! Geniet!!