Nieuwe bestemming gekozen... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu Nieuwe bestemming gekozen... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu

Nieuwe bestemming gekozen...

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 December 2014 | Nederland, Bennebroek

Hoi allemaal,

Ja het is weer zover.. Ik heb weer een nieuwe verre reis op de planning staan. Dit keer zal ik afreizen naar Vietnam. Ik zal deelnemen aan een groesreis van reisorganisatie Fox en in 21 dagen door dit interessante land reizen.

Anders dan vorige keren reis ik dit keer alleen in de groepsreis. Ik heb hier bewust voor gekozen. Vietnam stond erg hoog op mijn bestemmingenverlanglijst en ik vond het tijd worden om dit mooie land te verkennen.

Ik vertrek op 9 juli en zal 29 juli weer terug zijn. Via dit dagboek ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en natuurlijk als ik daar ven de avonturen die ik daar beleef.

Ik heb er nu al heel erg veel zin in en kan niet wachten tot ik mag vertrekken.

Veel liefs Jacqueline