Nieuwe bestemming gekozen... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu Nieuwe bestemming gekozen... - Reisverslag uit Bennebroek, Nederland van Jacqueline Verweij - WaarBenJij.nu

Nieuwe bestemming gekozen...

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 December 2014 | Nederland, Bennebroek

Hoi allemaal,

Ja het is weer zover.. Ik heb weer een nieuwe verre reis op de planning staan. Dit keer zal ik afreizen naar Vietnam. Ik zal deelnemen aan een groesreis van reisorganisatie Fox en in 21 dagen door dit interessante land reizen.

Anders dan vorige keren reis ik dit keer alleen in de groepsreis. Ik heb hier bewust voor gekozen. Vietnam stond erg hoog op mijn bestemmingenverlanglijst en ik vond het tijd worden om dit mooie land te verkennen.

Ik vertrek op 9 juli en zal 29 juli weer terug zijn. Via dit dagboek ga ik jullie op de hoogte houden van de voorbereidingen en natuurlijk als ik daar ven de avonturen die ik daar beleef.

Ik heb er nu al heel erg veel zin in en kan niet wachten tot ik mag vertrekken.

Veel liefs Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

2015 wordt mijn jaar! op 9 juli 2015 reis ik alleen (maar wel in een groepsreis) af naar Vietnam voor 21 dagen. Bij terugkomst verhuis ik naar het mooie Haarlem. Via mijn waarbenjij.nu ga ik jullie meenemen op mijn reis door dit mooie land in Azië. to be conitued.....

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 1311
Totaal aantal bezoekers 14879

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 02 Augustus 2016

China

09 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Vietnam

15 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Maleisië

09 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zuid-Afrika

29 April 2010 - 04 Mei 2010

Ravensbruck 2010

Landen bezocht: